Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Mirjam Visser - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!

Door: Mirjam

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

01 Maart 2014 | Nederland, Rotterdam

Lieve mensen,

Nog 7,5 maand en dan is het zover. Het lijkt nog ver weg, maar de tijd vliegt. Officieel aangemeld voor het Work & Witnessteam en gestart met het zoeken van sponsoren. De donaties beginnen al binnen te komen, waarvoor mijn enorme dank! Het is mooi om ook de betrokkenheid van anderen bij dit project te zien. Soms zelfs uit onverwachte hoek...
Ik voel mij bevoorrecht en gezegend dat ik hieraan mag deelnemen. Wat is er nu mooier dan werken aan iets mooiers, groters en beters, namelijk Gods Koninkrijk? En daarnaast ook het tonen van betrokkenheid bij en verbondenheid met broeders en zusters in andere delen van de wereld. Ik heb vaker gehoopt nog zoiets als dit te kunnen doen, maar het eigenlijk niet meer verwacht. Wat mooi dat God dan vaak toch nog andere plannen met ons heeft. Ik kijk er naar uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirjam

Een verslag van de voorbereidingen en uiteraard de reis zelf van het werk en getuigenisteam van de Kerk van de Nazarener naar Sighişoara in Roemenië.

Actief sinds 12 Jan. 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 2183

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Werk en getuigenisteam Kerk van de Nazarener 2014

Landen bezocht: